Bezpruderyjnie.pl znajdziesz teraz w aplikacji Glovo!
Dzięki tej współpracy możesz zamawiać swoje ulubione produkty erotyczne z ekspresową dostawą na terenie Warszawy. Oferta cały czas jest poszerzana, tak więc jeśli jeszcze nie widzisz wybranej pozycji, którą chcesz zamówić w aplikacji to powiadom nas o tym!
Jak zamawiać z dostawą Glovo?
Zainstaluj aplikację, zarejestruj się, wpisz w wyszukiwarkę "bezpruderyjnie.pl" i buszuj :)
Pamiętaj, aby nie kupować więcej niż 1 sztuki danego produktu jeżeli w opisie widnieje adnotacja "Dostępna tylko 1 szt."
Niestety, obecnie w aplikacji Glovo nie można wpisać ilości sztuk, którą posiada się na stanie.
Odstąpienie od umowy
Cały regulamin oraz informacje o zwrotach i reklamacjach znajdziesz TUTAJ
W skrócie:
1. Masz 14 dni licząc od dostarczenia towaru na odstąpienie od umowy jeżeli przysługują Ci prawa konsumenta.
2. Zwrotu możesz dokonać informując nas o tym mailowo (biuro@bezpruderyjnie.pl) lub pisemnie. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz TUTAJ.
3. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
b. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
e. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
h. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
i. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j. Umowy, której przedmiotem jest dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
k. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
l. Umowy o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
m. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
n. Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.